سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به خداوند برترینِ دو دانش است . [امام علی علیه السلام]
اسمان

بسم الله الرحمن الرحیم

سلامی چو بوی خوش.....

.....بوی خوش رمضان؟هیچ وقت فکر کردیم که به چه دیدی

به رمضان و شبهای قدر نگاه می کنیم؟در 

طول سال چرا منتظر رمضانیم واز رمضان مشتاق شبهای قدر؟

شاید منتظر یم تا بیایند و باز عهد ببنیدم

مثل هر سال.اشکها بریزیم وهی بگوییم خدایا مگر نگفتی این ماه ماه مغفرت

است.مرا یادت نرود! من سال قبل گفتم ولی نتوانستم لطفا مرا ببخش!!!!

شبهای قدر هم که دیگر فرشته ها خسته می شوند بس که

عهدهایمان را برای خدا با اب وتاب وبا اصرار فراوان که شما فرشته ها شاهد باشید

ائمه شاهد باشید دیگر زیر قرارم نمی زنم

و..................

به این روند عادت کرده ایم که رمضان خانه تکانی کنیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به راستی مگر چه قدر فرصت داریم تا همیشه بهترین ها را صرف پاک سازی کنیم؟

پس کی شروع به پر کردن ظرف این دل کنیم؟؟؟؟؟

چه قدر بد است این .

کاش بخواهیم که یادمان بماند رمضان را سال معنوی خود بدانیم

منتظرش بمانیم تا با امدنش به عقب نگاه کنیم و پیشرفت های خود را هم ببینیم.

وبا خدا بگوییم من خواستم وفراموش نکردم عهدهایم را با تو ......من می دانم که تو مظهر

عشقی و مرا عاشقانه دوست داری..................................

 


نظرات شما ()
---------------------------------------------------
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
---------------------------------------------------
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 3736
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
........... درباره خودم ..........
اسمان

سلام. شروع این وبلاگ ماه زیبای رمضان است .این وبلاگ دوست دارد اسمانی باشد واز اسمان بگوید.....واسمانیان نیز برای او.

.......... لوگوی خودم ........
اسمان
............. اشتراک.............
 
............ طراح قالب...........